חלוקת מתנות – איך למנף את טיול התמריץ
מיתוג מתבטא לא רק בעזרים טכניים, אלא גם במתנות יצירתיות שמתאימות לאופי היעד ולפעילויות תוך הקפדה מתמדת על אלמנט ההפתעה והדיוק בחלוקתן בזמן ובמקום הנכונים.
אומרים ששונא מתנות יחיה, אבל ללא ספק כיף לקבל אותן.
מעבר לשמחה המלווה בקבלתה, מתנה יכולה למנף את התועלות שנרצה להפיק מטיול התמריץ ולתרום רבות הן להצלחתו והן ליחסים בין הארגון לבין לקוחות הטיול. מתנה מייצרת הפתעה נעימה, ציפייה לבאות והערכה נוספת להשקעה שלכם כארגון, לתשומת הלב לפרטים ולאכפתיות.
מתנות יכולות להיות כלליות, מתאימות לשימושים שונים כמו חולצות, כובעים ותיקים, או מתנות מהיעד בו מטיילים שעושות את החיבור הישיר בין המטייל לבין המקום. אפשר לחלק מתנה או שתיים או ליצור ערכת קונצפט המונה מספר פריטים שחלוקתן פזורה על פני ימי הטיול
איך זה עובד
- נגדיר את התקציב שיוקצה למטרה זו
- נכין רשימה של מתנות כלליות שיכולות להיות שימושיות לטיול הספציפי וגם לשרת את מקבליהן בחיי היומיום
- נכין רשימה של מתנות מהיעד עצמו
- נבחן מתי הכי נכון לחלק כל מתנה , ליצור את הציפייה המיוחלת בקרב המטיילים, להתאים את המתנה ליום הטיול הבא וכן הלאה
- נוסיף טיזרים מגניבים שיתלוו למתנה, אלמנט שתורם לתקשורת ולהצהרת הכוונות של החברה כלפי המטיילים